eerste stress - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu eerste stress - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

eerste stress

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

03 Juni 2010 | Spanje, Madrid

beste mensen,


ik schrijf deze blog omdat ik niet kon uitslapen sinds de schoonmaker mijn kamer ging poetsen (wekelijks, heel handig).
Maar ik was erg boos, op mijn teamleider die trouwens olivye heet in plaats van olivier (hopelijk schrijf ik het goed). vanwege een paar omstandigheden die ik bewaar voor als ik teru op de academy ben, sinds vreemd genoe de muren (en het internet) oren en ogen hebben. laten we het er maar op houden dat ik het op het moment niet met hem eens ben.

hoeehoeee spanning opbouwen. nu willen jullie weten wat er is en ik vertel het niet!!! haha

beter nieuws. het is een engelse bank holiday waardoor er een versie van teenagers komen. de meeste zijn 14/13 maar er zijn ook 2 zusjes van 16/17. goed nieuws dus! *knipoog*
duidelijk rekenmateriaal! (ik hou van codetaal maar het is redelijk simpel te ontcijferen) verder! het is mijn 3e vrije dag en ik zoek iets leuks om te doen... we zullen zien!

ik houd jullie op de hoogte :)

bis schnell
xoxo

  • 06 Juni 2010 - 13:19

    Nadine:

    Zo te horen heb je het naar je zin... alleen jammer van je teamleider! Ben benieuwd naar je volgende verhalen! Liefs

  • 06 Juni 2010 - 13:57

    Lea...:

    heej Ken!

    mis je egt ontzettend!!
    zit nog steeds hier in het o zo saaie nederland!
    hebben het afgelopen weekend wel mooi weer gehad maar verveel me dood!!

    wil daar zijn, bij jullie!

    maar goewd, ben blij dat je het naar je zin hebt en dat alles goed gaat.
    wel jammer van je teamleider jaah, maar meer kun je er niet aan doen denk ik!

    ik spreek je snel!

    xx

  • 09 Juni 2010 - 17:36

    Marleen:

    Hoi Kenny,
    heb net je verhalen gelezen.Wauw, wat leer je veel mensen kennen, leuk!!
    Wij blijven je volgen vanuit het Limburgse land.
    groetjes van iedereen en veel plezier!!

  • 10 Juni 2010 - 17:48

    Melissa:

    Hee kenn!
    Ben je al lekker bruin?
    Hoe gaat het met het broertje van touchwiz? Heeft ie het naar zijn zin in Spanje, of heb je hem achtergelaten in Holland?
    Hee succes nog en de groetjesz van wizziewoopie aan der broertjeeeee!!!!!!!

    groetjes uit Hollandia

  • 13 Juni 2010 - 12:48

    Helma Klein:

    hallo kenny
    hoe gaat ie
    hoe bevalt je stage?
    het weer is bij jullie beter dan bij ons.
    hoe smaakt het bier
    net zo goed als hier.

    Haa Kenny! Ik zit bijna nooit meer op hyves maar ik dacht, hoe zou het met menne maat Kenny gaan! Dus bij deze... Hoe is het?
    Hier iig goed hoor! Alleen wel stil in de buurt:P

    Maar ik zal je nog vaak wat sturen maat!

    Groete Mike

  • 13 Juni 2010 - 14:08

    Liz:

    droge vent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 15371

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: