trapt... in gips - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu trapt... in gips - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

trapt... in gips

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

17 Juni 2010 | Spanje, Madrid

beste mensen ik heb nu dus slecht nieuws, mijn vorige blog was 3 dagen geleden geschreven maar werd toen niet geplaatst. nu heb ik alleen minder nieuws te melden. 2 dagen terug was ik actief gaan voetballen. waarna ik in een soort duel kwam met een gast, ik verzwikte mijn voet hard en kon de eerste 6 minuten niet meer goed staan.
toch proberen en na een tijdje was ik gewoon lekker mank, nadat het hele barpersoneel me uit had gelachen kwam mijn baas en zei dat ik de show niet meer meedeed vanavond en ik maar dj moest zijn. gelukkig! volgende dag werd het erger en ik moest voor een doc zorgen, weinig taken gekregen. telkens vertraagd kwam de doc om 7 uur hij vertelde dat ik waarschijnlijk een fractuur in mijn enkel had en morgenvroeg naar het ziekenhuis moest voor een foto. diezelfde avond ging met sanne uit eten in lunas grill. het begon met live muziek en voor een menu van 15 euro heb je een heel bord vol, daarna gewoon over op alcohol en ijs. na live muziek kwam een show van take that. energiek en humor. live zang en dans. tijdens mijn gesprek met sanne gingen ze ook weleens het publiek in met commentaar. ik verstond van de leadzanger dat mannen hun hand omhoog moeten doen om een of andere reden. Ik denk achjaaah waarom niet, steek mijn hand op en jawel, hij komt mijn kant op en stelt de vraag. waarom mijn vriendin (sanne blijkbaar) de mooiste/beste vriendin van de wereld is)... moment van ohkut wat heb ik gedaan! geef maar gewoon heel serieus antwoord dat het door haar mooie ogen en lach komt dat ik voor haar viel, korte aaahhhh van het publiek en ik was weer veilig.
leuke avond goed gegeten en goede show.

volgende dag was het zover, half 10 kwam renate mij ophalen voor hospital de muro. na 2 uur gedoe was de uitslag er. ik had niets gebroken of gescheurd. maar ik had de pees in mijn enkel veel te ver uitgerekt en door er nog op te lopen het erger gemaakt. dus nu zit mijn halve been aan de achterkant in het gips en een verbandje. ik moet 2 dagen mijn been hoog houden en dan 3 dagen met krukken lopen, daarna teruggaan en kijken of het genezen is, zoniet dat moet ik 2 weken in vol gips zitten.

ander nieuws. vandaag komen mjn ouders. haha samen met mijn oma. heb er zin in :)

peace!

  • 18 Juni 2010 - 13:37

    Marleen:

    wat een pech met je gipspootje!! gelukkig kunnen mam, pap en oma je nu in de watten leggen.van harte beterschap!!groetjes uit Neeritter

  • 19 Juni 2010 - 14:16

    Harry:

    Kenny toch,
    Succes ermee iig!,

  • 19 Juni 2010 - 14:31

    Samira:

    heey kenny !
    veel beterschap he ...
    en doe heel veel groetjes en knufels van mij aan tiny en ger enzo ..

    Ps. leuke site !

    nog veel succes en tot over een paar maandjes !
    -xXx- samira !

  • 20 Juni 2010 - 07:40

    Helma Klein:

    hallo kenny
    dat is wel balen in je gipspootje maar alles komt toch weer goed
    bij deze wensen wij jou heel veel beterschap
    het is wel leuk dat je ouders en oma er zijn
    heel veel groetjes van ons allemaal

  • 20 Juni 2010 - 12:03

    Nicole:

    Hee!
    Wel kut van je been!
    Maar dan moet je je nu maar extra goed laten verzorgen;):P
    haha beetje extra aandacht is toch goed voor de genezing;)?
    xxx

  • 20 Juni 2010 - 21:20

    Shann:

    kennies (L)
    komt allemaal goed
    je papsie en mamsie zijn bij je dus daar kun je bij uithuilen
    veel succes bij ;t ziekenhuis morgen..
    ik lees 't wel weer
    Komt goed
    Huggies

  • 21 Juni 2010 - 10:09

    Anneke Baks:

    Kenny entschudigung!

    maar ik heb hem gewijzigd!! hahaha!! ik vond het echt leuk dat je er was!! hoe is het veder met je voetje?! weet je al wat meer?! nou succes er mee lieverd!!

    xxx

  • 23 Juni 2010 - 16:02

    Jeanine!:

    Danku danku :D

    Jaa dat verhaal vertel ik nog wel haha!
    Gezellig gaan we zeker wat drinken tot vrijdag dan maybe!?! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 15373

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: