cripple's night out - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu cripple's night out - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

cripple's night out

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

27 Juni 2010 | Spanje, Madrid

hey peepzz,

log time no blog dus ik denk ik vertel je wel wat meer!

sinds ik in mijn gips zit heb ik een beetje moeite met dingen meemaken. Nog steeds alleen maar DJ'e voor iets wat niet echt nodig is (in mijn mening dan). Mijn frans word beter, ik sprak eerst niks en nu af en toe kan ik een zin eruit pikken! JAWELLL

heel vreemd, ik had een droom over dat we een nieuw teamlid kregen, zwart iets dikker meisje wat je toch best snel als een diva ziet, ze had daar een hele korte afro maar ik had er niet mee gesproken in de droom. dus na mijn droom loop ik naar lunch (ochtende vrij vanwege voet) daar zei guus dat hij voor het eerst zijn droom kon herinneren. en ik zei dat ik ook een droom had, plotseling viel anouk me in de reden met, we hebben een nieuw meisje he!
ik moest lachen, is het een zwart diva meisje met krullen (het waren afro krullen maar ik miste het deel van afro)
ja, heb je der al gezien?
hier moest ik niet meer lachen, later die middag kwam ze met baasman naar mij toe om zich voor te stellen. PRECIES HET MEISJE dat ik zag ik mijn droom, nouja behalve het haar dan, ze heeft een paardenstaart. Maar dan nog vond ik het heel eng, ze heet jessica en spreekt alleen frans en portugees geloof ik, haar engels is heel slecht.

ook diezelfde dag, ik was mezelf aan het opvreten van alles wat fout was en anders moest waarna sanne naar me toe kwam! Kenny wil jij mijn ADD(geen adHd) pillen proberen? op dit moment had ik eigenlijk (vies woord) aan alles en dacht ach waarom niet. SPANNING STEEG ALS IK DE EFFECTE AFWACHTTE VAN EEN DUBBELE DOZIS PILLEN. ik kreeg energie van het gevoel dat er iets ging gebeuren. Het uiteindelijke effect was dat ik rustig was in mijn hoofd, maar energie in mijn lichaam had. Ik ergerde me overal minder aan! De hele dag verliep soepel en ik had een relax gevoel. super gewoon!
nou sinds die stuff blijkbaar 12 uur werkt ging ik maar mee stappen (geen zorgen ouders we bleven gewoon lekker zitten), alles mooi en aardig toen zagen wij plotseling...JAAAAWELLLLL (voor de mensen die uitgaan in alcudia) private dance. guus anouk sanne en ik dachten, hey waarom niet.wij naar binnen marcheren heel trots, waren we zo'n beetje de enige die er waren... naast 1 oude man die even zat en dan achter de gokkast ging en wisselde. toen kwam de show (paaldans), zag er interesant uit, maar guus was half aan het slapen en sanne en anouk waren aan het opletten of ik wel echt naar haar aan het kijken was... vreemd sinds sanne echt NOG enthiousiaster werd van het idee daarheen te gaan als ik. even later iets meer mensen de shows worden iets... hoe zal ik het zeggen... meer vrij. en toen zag ik het! Een man was aan het praten met 1 van de dansers en die nam hem dus mee achter halve gordijnen, waar wij toevallig perfect in konden kijken. Hun zo wat doen die? waarop ik heel simpel antwoorde, ja die krijgt een private dance waar die waarschijnlijk geld voor moet schuiven. dus ik draai mijn hoofd en vam! halve porno wat steeds meer porno werd. slechte timing want de show die we kregen was best mooi. enige minpunt daar, de drankjes zijn DUUR!!! GEK DUUR!!!

daarna het minpunt van die dubbele dozis add, ik kon niet slapen! FRUSTRATIE KWAM ME BINNEN, maar door de pillen ging het weer weg. Alsnog is het me gelukt om 5 uur stil te liggen en te wachten! het was ontspannend, maar dat hoeft niet meer. ik slaap liever gewoon.

hiermee heb ik zeker een aantal minuten van jullie vermaakt! tot de volgende keer, morgen ben ik vrij om te lopen (niet rennen want dan forceer ik hem blabla etc.)

oh en ik heb mensen op mijn verband laten schrijven gister en er staan redelijk leuke dingen op, ik citeer!:
you know you love me kisses s(pen viel weg maar het lijkt op een a).
for a great gay (stond guy maar dat is vervormd)...
i'm not lucky (met daaronder) give me girls.
for kenn where is barbie.
for kenny beterschap from jenny.
mallorca 2010 kus anouk.
verder nog een tekening wat ik niet kan zien sinds het op de achterkant staat en vaag is op verband.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (2 xjes voor iedereen de het leest, kies maar uit)

• 27 Juni 2010 - 16:24

Sanne:

Maaaar kei dat zeggen dat ik jou die pillen heb gegeven. Hoop dat je ouders mij nu nog wel lief vinden. Maar ik vind het wel slecht dat je neer zet van ik kon niet slapen want dat is ook niet mogelijk op de stoep pratend met mij!! Ik lag ook pas om 5 uur in bed DOOR JOUW!!

• 27 Juni 2010 - 16:29

De Schrijver:

mijn ouders gaan eerder vreemd denken over private dance dan om medicijnen, verder lag ik daarna 4 uur wakker in bed ging mezelf half wassen en dit schrijven.
    ik kon niet slapen!
    maar ik ben wel trots op mijn actie dat ik jou toch 2 uur uit bed had kunnen houden :D