de eenzame strijder - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu de eenzame strijder - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

de eenzame strijder

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

31 Mei 2010 | Spanje, Madrid

de titel van dit verhaal is alleen om even aandacht te trekken. het heeft er niks mee te maken en het kwam me zo even naar boven.

de laatste gasten die hier waren, waren super. de familie van andrew (lees boom!) en de familie van terry,Carry en grace.

andrew deed overal aan mee en was altijd in voor een babbel, hij hielp ook om mensen te vinden! super toffe kerel. We bespraken de 3 belangrijkste dingen op een zonnige dag (haha nu denk je welke dag, elke dag is zonnig hier). we bespraken zombie movies, sports en seks. natuurlijk kwam het naarboven: Kenny, who of the team are you getting it on with?
me: what
andrew: who are you banging? are you banging debby?
me: noooh
andrew: then sanne. (vanwege waterpolo, ik werd zohard door sanne gewurgd dat het leek alsof ze graag aan me zat. Niet doordenken)
me: naaah man, school en work. no relation in animation.
andrew: you should.
later in het gesprek kreeg ik flirt tips, en moest ik haar dronken voeren om mijn...behoeftes... te uiten.
helaas hij is naar huis nu. we zijn wel uitgenodigd om een keertje naar engeland te gaan voor een weekje, dat we mogen logeren daar. ik heb hem nu ook op facebook.

terry+fam kwamen op vakantie ter eren van een huwelijk die aan het einde van de week zou plaatsvinden en hun wouden wel een vakantie hebben. eind 20ers met een doctertje van 5. Een ontzettend schattig accent en een type die niet haar mond kan houden.
iedereen hield van haar.
terry was een sportliefhebber die ook wel van een drankje houd
over van drank houden gesproken.
Cary/carey was een vrouw die in de vroege ochtend al begon met gin tonic. Super aardig en babbelt ook graag.
deze mensen hebben mijn koelkast gevuld met een fles wodka en 3 halve liters appel cider! heerlijk om met die mensen te praten. We zijn weer uitgenodigd om bij deze mensen te logeren in engeland. ze gaan me nog toevoegen op facebook.

vandaag sprong ergernis me naar boven, olivye de teamleader ging ons preken dat we adult-entertainers zijn, en dus kinderen en teenagers niet aan sporten mee mogen laten doen. het scheelde niet veel of ik aggresief met hem in discussie gaan... adult-entertainer, als ik alleen volwassenen wou vermaken ging ik wel als hoer werken. maar dit vertel ik later nog tegen hem. voor de rest ging alles goed. high school musical vanavond... mijn enige show! jeej

peace en tot snel

  • 31 Mei 2010 - 21:32

    Youri:

    zegge,, kendra laat je sanne wel een beetje heel daar!:Phaha
    veel plezier nog, ik kom helaaaas pas 1 juli. maar dat kun je lezen in mijn verhaaltje;)

    kuskusxx

  • 01 Juni 2010 - 16:16

    Lea...:

    heej ken!

    leuwk verhaaltje...
    jij bent ook egt de enige die zoiets kan zeggen (zie: als ik alleen maar volwassenen meot vermaken, zou ik wel als hoer gaan werken)
    super vet!
    helaas moeten ik en nog veel mensen w88 tot 1 Juli, maar het komt allemaal goewd :)

    heb je vandaag nog proberen te bellen maar dat was niet zo belangrijk.

    ik spreek je snel weer!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15366

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: