woensdag? welke woensdag? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu woensdag? welke woensdag? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

woensdag? welke woensdag?

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

06 September 2010 | Spanje, Madrid


ik had mij famile beloofd weer te chrijven sinds ht alwer een tijdje geleden is dat ik een blog schrijf.


alé ik begin bij het begin:

gezakt voor mijnexamen, blijkbaar lette ik niet goed op veiligheid met jeu de boules, WANT er zaten 2 mensen met hun voeten op het veld aan de andre kant van het veld 30 meter verder! veiligheid, ik stond nog voor die mensen! maarja cosmo houdt ervan mij te testen.

het echte verhaal:
vorige week woensdag had ik vrij en guus had die avond vrij, we besloten toen daarna naar pirates uncut te gaan.bus komt aan, wij stappen in, komen we erachter dat wij de enige zijn die naar pirates gaan, bleek dus de partybus naar bcm te zijn. awel we komen aan bij pirates: DIKSTE SHOW EVER! wow ik kocht daarna direct de dvd en een zwaard en bandana, de drank was gratis tijdens de 2 uur durende show dus ik was al zat. verder kochten we nog voor 10 euro een afterparty gratis drank armbandje!
wij rennen uit het showgebouw zoekend naar de afterparty. NERGENS TE BEKENNEN! guus en ik in grote paniek, waar kon het zijn? wij vroegen aan alle taxis waar het kon zijn maar niemand wist het, gelukkig was er een chagrijnige oude taxivrouw die ons wel bracht! wij gebracht, en meer gratis drank. guus en ik lekker doordrinken en plotseling was het afterpartytje afgelopen. Guus en ik waren nu dusdanig dronken dat we maar niet naar huis gingen en maar een taxi zouden terugnemen. Feest gaat verder en we leren een paar mensen kennen, gezellig!ze gingen weg dus ik wou doei zeggen, op dat punt zei guus (wat ik me niet meer kon herinneren) ik ga pinnen kom waarna ik zei ik zeg even doei. Guus liep al aan en ik zei doei, IK KON GUUS NIET MEER VINDEN. loop de straat een paar keer over en d8, misschien is ie bij de bus die ons terugbrengt. ik lopen en natuurlijk raak ik de weg kwijt. ok half 5 nu, verdomme als ik hem gemist heb zal hij wel al naar huis zijn dacht ik.

ik jat een taxi leg 100 euro neer en hij gast. drank komt naar boven... taxi stopt ik gooi het eruit en taxi scheurt door! alleen dan zonder mij!!! kut, 100 euro weg. volgende taxi. zelfde verhaal 100 euro. kotsen, taxi rijdt weg MAAR hij zei dat hij terug kwam. ok... ik pak een bankje en ga even zitten! nuchter worden Kenny NUCHTER WORDEN. even ogen dicht doen en focus... OPEN JE OGEN. vol zonlight in mijn gezicht, ik kijk op mijn horloge! KUT ik ben in slaap gevallen, kwart over 7, ik kan nog optijd zijn voor werk... wacht... waar zijn mijn schoenen? waar is mijn telefoon? DUBBEL KUT!
bleek nu dus te zijn, dat mijn schoenen en phone gejat zijn, of ik heb ze in de taxi laten liggen, all het geld was uit mijn portomonee maar de rest was er nog. ik loop 45 minuten rond denkend '' waar the f#@! ben ik? kijk op bushalte... zag niet duidelijk, maar de palma bus kwam in ieder geval om de 15 minuten en het was niet ver... ik ga even geld pinnen, 100 weer moet nog terugkomen, wissel wat geld en loop naar een telefooncel, probeer naar huis te bellen om mijn phone te blocken, nemen ze niet op, ik smijt de telefoon boos op de hoorn en dat pokke apparaat slokt mijn geld in.ik zoek een taxi en stap ik. een vriendelijke vrouw begroet mij en brengt mij naar huis, 72 euro. vergeten een bonnetje te vragen... ik kom een half uur voor werktijd aan en kleed me snel om voor ontbijt. daar kom ik guus tegen. guus had zijn eigen verhaal maar die vertel ik een andere keer! in een andere blog, maar ik kan wel zeggen, dat guus ook geen saai avondje heeft gehad.

p.s. ik wil nu wel ongeveer naar huis, het is mooi geweest!

hasta luegoo xx

  • 07 September 2010 - 10:02

    Leanne:

    OMG!! kenny!
    whahahahahaha wat ben je toch ook een koekebakker! (sorry voor het woord, te lang al met martijn gewerkt!!)

    xx

  • 08 September 2010 - 12:16

    Yan Less:

    Ola del Lussemburgo ...kenns du mich noch ...hast du auch facebook ? LG Yan

  • 14 September 2010 - 06:56

    Lydia Brans :

    Hey kenny
    Volgens mij zijn jullie wel heel veel geld kwijt daar in spanje .
    De ene mobiel kwijt bankpasje opgegeten door zn aparaat .
    En die taxies verdienen daar kei goed gewoon .
    Ik kan wel voorstellen dat je naar huis wilt sommige van jullie zitten daar 5 a 6 maanden .
    Ik was wel blij dat shannon pas 1 julli vertrok .
    Maar ik ben wel blij dat ik haar 9 dagen gezien heb .
    Ik mis haar heel erg nou moet ik alleen shoppen .
    Jullie hebben daar wel kei mooi weer hier is maar regen .
    Nou nog veel succes met je stage .
    Mama van shannon

  • 22 September 2010 - 07:18

    Tim (broer):

    hahaha gezakt voor een j'eu de boules examen!

    misschien nog wel grappiger dan het verhaal eronder. Hoewel ik hoop dat je van je tweede avontuur wat meer hebt geleerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 15361

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: