long time no blog - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu long time no blog - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

long time no blog

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

21 Juli 2010 | Spanje, Madrid

howdy!

laat ik deze keer beginnen met alle frustraties van de lange tijd dat ik niks heb kunnen doen.

het franse deel komt me redelijk de neus uit, ze zijn lui arrogant en vervelend, jessica kan geen woord engels, ofja laten we het zo zeggen. ik spreek nog vloeiender spaans dan dat zij gebroeken engels kan!

julién heeft kapsones van hier tot tokio, zijn standaard is supermodel en die kan hij makkelijk krijgen hoor je dan heel vaak. maar hij spreekt wel engels, dat scheelt alweer!

ik werd deze week helemaal de hemel ingeprezen over alles wat ik deed door mijn baas, en vandaag moest ik ineens mee gaan doen met mamma mia, nou ik heb die dansjes dus nog nooit gedaan. doe toch mee, en ik kreeg een vlaag aan commentaar over dat ik mijn hele baan als een grap zie??? iedereen houd van bazen.

goeie nieuws:
mijn voet is hersteld en klaar voor actie, ik heb weer af en toe waterpolo, mn sporten gaan weer goed, ik kom langzaam in de shows, voor nu nog heel vaak licht en geluid dj (want daar vind hij mij goed ofzo). ik krijg eindelijk weer vrije dagen, ik heb in totaal 3 weken door moeten beunen met alleen 3 maal op het begin een vrije ochtend. ik ben veel aan het kaarten met guus en we kijken zo nu en dan een dvdtje. alcohol loop ook goed, mijn banksaldo loopt ook goec maar dan op een manier dat ik bedoel dat het heel snel omlaag zakt.

ik heb gister salsales moeten geven omdat ik mijn mond opendeed tijdens de meeting, debby had salsa en zeei ohh dat kan ik echt niet geven, dat kan ik gewoon niet, waarna ik zei ah komop het is makkelijk, baasman zei hierna: oh je vind het makkelijk dan veranderen we het programma en dan doe jij toch salsa?
ik had 14 mensen en ze vonden het allemaal wel leuk om met mij mee te klungelen.

verder heb ik een nieuwe bijnaam gekregen, mijn allereerste eigenlijk, het is in het hotel bekend geworden dat ik voortaan calimero genoemd word, sinds mijn situaties redelijk hetzelfde zijn en ik sommige zinnnen blijkbaar heb gekopieerd van hem... juist!

heb nu erg veel trek om uit te gaan en zat te worden :)
geen ander nieuws

laturr
xxxx

  • 22 Juli 2010 - 15:24

    Jeanine:

    AAh kenny, dat klinkt en beetje geirriteerd allemaal hahah agerum!!
    Maar dat komt vast allemaal goed ;)
    Stuur me je nummer even door dan kunnen we weer een keer wat gaan drinken met zn allen!!
    xxxxx

  • 23 Juli 2010 - 21:54

    Gerrie:

    Hey Kenny...!!!
    Volhouden, je bent een topentertainer! Laat je niet gek maken door niemand echt niet! Mensen mogen het een eer vinden om met jouw samen te werken! Ik zou een moord doen, als ik je daarmee hier in playa dorada krijgt ahha..

    En wie weet zie je mij en anneke snel langst komen..

    x Gerr

  • 01 Augustus 2010 - 08:52

    Anneke Baks:

    Kenny kop op!

    je weet dat je het in je hebt, op jezelf vertrouwen! geloof in jezelf! positief blijven denken! en niet teveel in de negatieve spiraal blijven hangen!!

    op z'n annie JE KUNT HET KENNY ik wet het zeker!! KENNY POWERRRRR

  • 03 Augustus 2010 - 09:45

    Tim (broer):

    Wat zegt school ervan dat je 7 dagen per week moet werken? Maar hou je taai jonge je hoeft nog maar 90! dagen... hehe ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 15366

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: