surf's up! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu surf's up! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

surf's up!

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

17 Juni 2010 | Spanje, Madrid

het is weer een tijdje geleden dus tijd voor een nieuwsflash.
het is nu 66% feit dat ik fransen niet moet. van de 3 die over zijn is alleen marion leuk. de rest mag van mij gaan. Helaas zal ik eerder gaan dan hun... maakt niet uit. Ik wil jullie heel graag de reden vertellen maar als jullie op bezoek komen en natuurlijk aan het einde kunnen jullie alles navragen! Ik houd niet van geheimen maar het moet maar, je kan niet alles hebben.
het hotel verandert. heel vervelend, het blijft ook veranderen op een manier dat je niet meer weet wat goed en wat fout is. Wie je moet vertrouwen wordt duidelijker maar alles kan nog gebeuren.

en nu het goeie nieuws
op zondagmiddag in mijn pauze ben ik met de enige echte guuszle gaan windsurfen. JAWELLLL. wij mogen gratis lessen volgen! supervet!!! als het goed is gaan we woensdag weer, maar dat moet dan uitkomen met alle repetities etc etc.

nog meer nieuws! josfine is helaas weggegaan zondag om 6:40 in de ochtend terug naar zweden. ze zal gemist worden, dat sowieso, het is al de 3e die ik zie vertrekken van dit hotel!

gouden randje aan dit slechte nieuws, we hebben een nieuw meisje aisha (nederlands) en ik geloof wel dat ze in het team past! vanavond is high school musical met een betere tas als eerst. dus dat belooft veel goeds.

er is minder nieuws over de gasten, ze zijn minder actief als eerst. er zitten nog steeds altijd leuke mensen tussen maar ik mis de energie van de oudere gasten. Toch maar het beste van maken toch? ;)

dit is wat ik heb gekregen van gasten in mijn 4 weken:
een fles wodka