hasta pronto hollanda!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu hasta pronto hollanda!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

hasta pronto hollanda!!

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

20 September 2010 | Spanje, Madrid

beste lieve mensen ik schrijf nu op mijn vrije dag wachtend tot die klote gasten klaar zijn met de wasmachine terwijl hetmijn godgeeven recht is op MIJN vrije dag dat vervloekte poep apparaat te gebruiken! nog maar een uurtje en ik ben :)

maarach ik begin weer van voorafaan!

ik kan me gewoon bijna niet herinneren waar alle dagen zijn gebleven, maar toch heb ik redelijk wat gedaan.poging gedaan tot tennis, gasten laten betalen voor mijn drank. in plaats van moeilijk naar de all-incliusives te gaan. uitgaan met het barpersoneel, mijn teamleider gaat begin volgende week (als het goed is) weg en het allerallerbeste! IK DUS OOK!1 oktober is mijn dag. de dagen tellen gaat langzaam maar het is het wachten helemaal waard.
maar ok onderwerp voor onderwerp.
wat je niet boeiend lijkt sla maar over

tennispoging:
het begon met de dag dat er 6 mensen uit zwolle hierkwamen, dat waren de grootste kwebbels van allemaal, supertoffe mensen dus. maar ze hadden 1 minpunt: ze spelen tennis... hierna had guus geregeld dat hij een potje tegen hun kon tennisen. Waarna hij naar mij toekwam en zei, kunnen wij gaan tennisen, want ik wil niet voor lul staaan? ik zei ok,een goed uur heen en weer rennen om die pokkeballen te halen maar we werden net iets beter. Deze sport is wel grappig maar niet voor mij weggelegd.

half board mensen laat ik snel niet betalen maar wanneer ze je lief aankijken kan ik gewoon niet weigeren.( het wsa een kale vent van 47)

uitgaan met barstaf:
ik zei op het begin toen ik er een paar kenden ja isgoed ik beloof dat ik een keer met je uitga. laatst was dat moment gekomen dus. Hij zou mij om 1 uur oppikken en dan gingen we ergens naar pollentia. gebeurd hoppa, moest hij eerst nog iemand ophalen en nogmaal gebeurd hoppa. Bleek dus een oud barlid te zijn. we stappen uit en ik zie het al staan hoor... een voetbalveld zonder gras in de buitenlucht. 5 euro entree, bleek een soort van festival ding te zijn. best gezellig, niet te druk, hier en daar een gevecht van dronken mensen, muziek waarbij telkens dezelfde soort beat inzit, wietlucht. Je snapt het al, k voelde me als een vis in het water, dat was dan totdat ik erachter kwam dat ik de enige buitelander op locatie was... IEDEREEN was mallorcaans... kut... nou alles goed en aardig, word het langzaam 5 uur. zegt hij kom we gaan ergens anders naartoe. wij gaan blijkt het verdomme nog dicht te zijn ook! dus we rijden verder naar een andere place. dat was wel open. werd het half 7 en ik was gebroken! kapot! over anderhalf uur zou ik weer moeten gaan werken dus ik zei: kerel ik MOET echt naar huis. er was toch niets meer te beleven dus hij luisterde en ik kon gewoon gaan werken de volgende dag!

TEAMLEIDER GAAT WEG TEAMLEIDER GAAT WEG. WAT VINDEN WIJ DAT JAMMER DE TEAMLEIDER GAAT WEG! HIEPERDEPIEP- BONJOUR!!

jammerdebammer vind ik wel dat ik dan over enkele dagen ook vertrek. het positieve hieraan is dat ik over enkele dagen weer naar huis kan! YEAH BIA*C*JJJ. moet nog een sport oppikken (geen tennis) een baan vinden (niets met tennis) vrienden bezoeken en op vakantie gaan!

xxxxx

p.s. die vrouw laadt nu de 2e lading was in... dus nog een uur! ik ga haar gemeen aankijken

  • 20 September 2010 - 11:03

    Kenny:

    Hou vol!! Volleybal een leuke sport voor jou???

    we zijn er bijna!!!
    dan gaan we weer lekker frikandelletjes eten!! hahaha

    dikke kus Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 15368

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: