BOOOOOM!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu BOOOOOM!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

BOOOOOM!!!

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

22 Mei 2010 | Spanje, Madrid

helleu!

ik heb weer eens vrije tijd dus schrijf maar weer de activiteiten die gebeurd zijn. na mijn vrije dag ben ik zeer moe omdat ik niet goed sliep (hooikoorts slaat dit jaar weer toe).

hier komt mijn kans, alle oude leuke mensen waar ik bij sprong als de nieuwe zijn weg, en er is nu plaatsgemaakt voor een heleboel leuke nieuwe mensen.
maar vanaf het begin. Sanne in het team hebben is zeer vermoeiend, niet alleen zorgt ze ervoor dat ik aan alles mee ga doen, ze daagt me ook uit voor alle gasten. Die 2 worden gemixt. Maar uit wraak heb ik ervoor gezorgd dat ze het zwembad in moest, helaas was ik eerst. Maakt niet uit, lekker fris!

verder uitgeholpen in een ander hotel waar lilo en liz werken,daarnaast was er ook een andere jongen komen uithelpen gino. Voor een greas met 4 personen ging hij zeer goed. maar enkele mini foutjes! einde van de show, ik was moe en uitgeput, maar de barmannen van de banana club kwamen langs om de show te kijken (ze kwamen aan het einde van de show pas...) toen zei gino dat ik geen vip kaartje heb, metteen zei de barman oh tuurlijk ja kom vanavond en dan krijg je er 1. Dit aanbod sla ik natuurlijk niet af. dus ik mijn showkleren daar laten liggen (+mijn bril en enkele andere nuttige spullen...) en vertrek naar de club.
metteen kreeg ik een vip kaartje en ik denk bij mezelf ik moet me even bekend maken. dus na wat royale fooitjes, had ik het gevoel iets bereikt te hebben. Hij herkende me! SUCCES!!! metteen kreeg ik een shotje met mijn vrienden. (het hoeft niet door mijn fooien te komen maar ik leef graag met die illusie) even later gebeurde iets waar ik op hoopte. Het is geen rekensom (diegene voor wie het is horen dat trouwens te begrijpen)...maar een paar mensen van mijn team kwamen binnen. Weer goed nieuws dus. lekker even lullen met mijn collega's nog een biertje en met de taxi naar home. ik heb onderweg een paar nieuwe woordjes geleerd maar ik denk niet dat ik ze goed schrijf. vita kuud knudla ofzoiets. en dat is dan zweeds voor vagina penis en neuken... ongeveer?
en vandaag ben ik weer het zwembad in geduwd, mijn sokken zijn nog nat, maar ik heb wel lekker kunnen waterpolo'en
hierna moest ik gaan basketballen... tegen guus! nou als je iemand niet met sport tegen moet hebben is het guus. de gemenerd. andrew (nieuwe gast) kwam ook maar werd ook afgemaakt. hoewel hij het erg goed deed bij waterpolo. hij heeft een bepaalde kreet als hij scoort: BOOOOM HAHAAA
na afgemaakt te worden in basketbal ben ik direct naar de volgende activiteit gegaan, volleybal met josefien. weer was andrew de enige die op kwam dagen, maar deze keer nam hij zijn aangehuwde familie mee, een broer en vader speelde mee. verder waren zijn schoonmoeder, vrouw en 3 kinderen er ook bij. de oudste is heel toepasselijk naar zijn vader vernoemd. dus iedereen noemt hem nu junior. heel stoer vond ik mezelf toen ik hem de naam AJ gaf andrew junior. hij vond het niet erg! hij deed me sterk denken aan een jongen van de kamping van mijn tijd in arnhem: Jack. dit was de opstelling: ik en andrew (shirtloos) tegen schoonbroer schoonvader en josefien. Na een geweldig begin dat ging tot 7-1 verloren we de eerste ronde. 2e ronde ging helaas precies hetzelfde. mijn gedachten springen naar de oorlogskreten die we gesynchroniseerd maakten. oftewel hij deed ze en ik deed maar mee.

einde
nu moet ik ervoor zorgen dat mijn internet het weer doet want het viel uit

  • 22 Mei 2010 - 20:27

    Shan:

    hahahahahaha BOOM
    wat vertel je dit toch weer op een interresante manier dat ik je het gewoon moet lezen. egt typisch you!.

    spreek u weer snel
    Hug en kis, shannie!

  • 22 Mei 2010 - 21:46

    Sanne (team):

    Oohhoooh!! Je vraagt er ook weer om he. Oeeh ik weet je te wonen dus pas maar op hahah! Want morgen is er weer een dag dat je met deze lieve collega werken mag!


  • 26 Mei 2010 - 17:15

    Rikky:

    Schrijf mij maar alvast in. ik kick jou ass met al die activiteiten!
    Maar fijn dat je het goed hebt. ik heb nou net al je reisverslagen gelezen (op mams verzoek), maar lijkt me super relax. Maar goed ik denk dat ik nog wel ff een x langs kom

    Groete en ik lees nog wel een x die spannende verhalen van je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Buenos dias Mallorca!!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

hasta pronto hollanda!!

06 September 2010

woensdag? welke woensdag?

21 Juli 2010

long time no blog

27 Juni 2010

cripple's night out

17 Juni 2010

trapt... in gips
Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 15375

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: