FREEDOM!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu FREEDOM!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

FREEDOM!!!

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

20 Mei 2010 | Spanje, Madrid

hallo leute,
het is alweer even geleden en laatste keer wou ik snel gaan maar wou ik gelijk zoo veel vertellen dat het verhaal een beetje apart was.
maar nu dus alle mensen in mijn team.
we hebben hier:
Sanne S (nieuw/ Limburg) haha
Josefien/Josefine/Josefiene (zweden)
Roman (frans)
Anna (frans)
Marjan/marjion (frans) oh ik haar accenten dat maakt namen zo moeilijk ik zeg het gewoon snel dan valt het niet op
Olivier (frans, ze big teamleader)
ok dus mijn taken hier zijn iets anders als cosmo entertainment. Het is een sport hotel ja, dus veel sport. Guus krijgt elke dag waterpolo (geef ze maar eens ongelijk, wil je mensen in het zwembad dan heb je een guus-body nodig). tot nu toe heb ik vooral boogschieten, voetbal,basketbal en darts. sinds het niet druk is vind ik het redelijk moeilijk om mensen te vinden voor basketbal en vooetbal om 3 uur! in die hitte haalt niemand het :P
maar op die manier krijg ik wat extra training zodat ik expres kan verliezen. Of winnen als de gasten cool zijn. er zijn op het moment veel engelse gasten, er is 1 familie en daar kan iedereen goed mee opschieten want ze lullen zo lekker.
Goed nieuws vandaag is mijn eerste vrije dag. ik kon niet slapen vandaar de blog en ben gister utigeweest in club banana's. ik heb een paar mensen van cosmo entertainment leren kennen :)
maar ik was er niet echt actief, het was meer een avondje kijken en drinken. ik heb mijn vrije dag met anouk dus we gingen samen (maar ook me roman en anna) daar kwamen we 2 obers tegen van het hotel, ik weet alleen de naam van josé alberto marino (nog iets) ofzo. die noemt mij altijd kevin. we hebben hem een paar woordjes geleerd zoals dikkebillen, piemel, frikandel. altijd leuk! ik ben er ook achter gekomen dat je geen danku tegen een fransman mag zeggen sinds dat betekent, in je kont...
do you want a banana?
yes danku?
vrije dag nu, ik keer weer terug naar bed, en ga dan naar de markt :)
ajuuuu xx

• 20 Mei 2010 - 08:51

Mitchell Zwart:

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!:P

Dus als ik een keer ga flikflooien met een frnasman moet ik m blijven bedanken in t nederlands!:p

HAHAhA!:P

Groetjes daar kenny!:P