ze big energie an ze big smile - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu ze big energie an ze big smile - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

ze big energie an ze big smile

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

17 Mei 2010 | Spanje, Madrid

ok mensen het was even maar hier ben ik dan.
mijn derde dag zit erop.
mijn verhaal zal iets anders zijn als die van de meeste. ik zit uiteindelijk dus toch in club pollentia met guus en debbie! dat is echt tof. ik zei eerst dat ik dat niet wou en daar blijf ik bij. maar als je de nieuwe bent is het toch handig om mensen te hebben die je een beetje kent. het team (eigenlijk 2 teams, cosmo en een frans team) bestaat nu nog uit 9 mensen (1 werd er ontslagen vandaag ):O
het is wennen sinds we het programma van het franse team moeten volgen.
het is in totaal nu 2 uur sport +/- en voor de rest moet ik 2 uur oefenen en 8 uur PR'en. dus ook de mini disco is anders, we hebben totaal andere dansjes (niet blij worden ze zijn slecht). en de mascotte (polly een kikker) moet alle dansjes meedoen... 3x raden wie DAT vandaag moest doen. Ik zweette me helemaal kapot, het voordeel hiervan is dat ik waarschijnlijk een kilo zweet kwijt ben :).

lieve mensen ik ga weer,
het was voor mij een lange dag en ik moet nog al het zweet eraf douchen in mijn kleine maar mooie gevangeniskamer (de kamer is wel gezellig hoor) :)

tot de volgende keeer :)

• 18 Mei 2010 - 07:29

Ireen:

Haa (schoon)broertje,
    Lekker verhaaltje!
    Dus je komt helemaal afgetraind terug als je steeds in dat pak moet gaan dansen.
    Heel veel plezier daar!

X Ireen

• 18 Mei 2010 - 08:59

Nicole:

hee!
    Nou zo te horen bevalt het redelijk! Maar wie weet wordt het nog veeeel beter!;) Ik hoop iig dat het super wordt!
    xxxx

• 18 Mei 2010 - 10:04

Nadine:

Zo zo! Mazzelbal! Het is lekker warm bij jullie! Bevalt het een beetje? En waar blijven de foto's! Have fun in het zonnige Mallorca! Liefs

• 18 Mei 2010 - 13:15

Leanne:

heej Ken!

dat heeft wel lang geduurt he :P en ik hoopte op een leuwker, gedetailleerder verhaal.
    Maar ben allang blij dat ik iets van je heb gehoord!

nog maar 2 weekjess en dan ben ik er ook!!!!

zie juh daar!! :D

xx