*ring,ring*pick up the phone now - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu *ring,ring*pick up the phone now - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

*ring,ring*pick up the phone now

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

11 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

holy s@#t,
ik kreeg dus net een telefoontje, ik neem op: ''hoi met kenny?''
zij''hoii! met isabel''
ik'' HEEYYY isabel''
isabel''haha ik heb nieuws voor jou, maar het is niet wat je denkt''

(hier raakte ik hyper van)

ik'' echt? hoezo''
isa'' het gaat wel over spanje. Je gaat niet meer op vakantie je mag deze week al beginnen met werken''
ik'' wow echt?''
isa'' ja, waarschijnlijk deze donderdag''

(in dit stadium was ik zo opgefokt dat ik nu al bijna alles wat hierna komt vergeten)

het komt erop neer, dat ik VOOR OP HET MOMENT in club pollentia (alcudia) word geplaatst maar dat kan heel goed veranderen.
het team bestaat uit 6 mensen van cosmo entertainment en 6 mensen uit een frans bedrijf.
in cosmo entertainment zaten wat ik uit bronnen heb gehoord al de mensen Guus & Debbie. de rest weet ik niet.
ik krijg morgen te horen of ik nou donderdag,vrijdag etc. vertrek. ik ben benieuwd!

• 10 Mei 2010 - 22:25

Shan:

haha ring ring pick up the phone now helden titel kenny heeeel veel plezier in mallorca maar dat heb ik al gezegd :D.

• 11 Mei 2010 - 10:06

Jacky: