planning of vrijheid... uhhhh samen?! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu planning of vrijheid... uhhhh samen?! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

planning of vrijheid... uhhhh samen?!

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

01 Augustus 2011 | Portugal, Albufeira

Dag allemaal,

weer een berichtje uit het (bijna) altijd zonnige albufeira, ik begin met slecht nieuws. vandaag is de eerste dag van mijn verblijf hier dat er regen valt... maar dat terzijde is het enige nadeel dat ik portugal minder kan aanrpijzen als het land met gemiddeld de meeste zonuren van europa.

ander nieuws, ik wil gatekeeper bedanken voor de tip maar ik heb geen wasmashine, ik moet mijn was via een wasserete doen... handwas gaat ook nog maar bijna geen tijd.
koud water is een storende factor zo nu en daan maar dat heb ik liever dan altijd die lange haren in het doucheputje!

maar even naar de titel,

ik zie steeds vaker mensen die hier boeken en daarna niets willen doen (vooral stelletjes)...

ook heb je mensen die willen boeken, maar zeggen dat ze niet aan een planning vast willen zitten, en vrije tijd willen overhouden... waarna ik dan denk: uhmmm... het is 1 of 2 avonden van de 7 of soms zelfs 14! en je gaat moeilijk doen over die 2 avonden? wat wil je doen? een avondcursus portugees? je bent op vakantie om een feestje te bouwen! ik kraak subtiel hun mening af en versterk mijn mening met harde goeie feiten en meningen. De eerste 5 minuten zijn ze het met je eens, maar daarna krijg je weer precies dezelfde opmerking! leuke is dan dat ze het niet doen maar iets pakken dat duurder is. Wel snappen ze niet dat als ze het inboeken en betaald hebben, ik het leuk vind ze weer te zien... maar als ze het missen kom ik echt niet langs om ze op hun kop te geven...

altijd herhalen herhalen herhalen...

dat is m voor deze keer, beetje kort maar slaaptekort heeft zijn rol al gedaan!

kusjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Albufeira

Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 15376

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: