Pandapunten - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu Pandapunten - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

Pandapunten

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

09 Juni 2011 | Portugal, Albufeira

Hey everybody,

Ik moet beginnen met slecht nieuws, de oplader is verbrand door de uitlaat van een scooter dus dit is allemaal met iphone geschreven...

Awel..

Dus reisleiding x travel in portugal, ik kwam aan op het vliegveld zielsalleen en hoorde dat ik bus 5 moest nemen en uit moest stappen bij het paulex complex... Ik had mn koffertje net gepakt en jawel hoor de bussen zijn ingedeel in cijfers EN LETTERS!!!
Vond een vriendelijke gogo "collega" en die wees de goede aan. Mijn dank was groot... Ik kwam aan bij paulex en daar sto d mijn eindverantwoordelijke te wachten. 'Ah ken alles goed? Je bent net op tijd voor de kroegen tocht....' Ok? Ik word op scooter gechauffeurd naar oud albufeira en er komt een grotebrexe belg op me af, staat voor me en zegt: 'HAI, ik benne chris van gogo, kheb al veel goei dinge over u gehoord.' ik was metteen een fan!
Moest even aan alles wennen dus niet alles ging soepel.
Ik vind schrijven met een iphoneerg vervelend dus ik jou het bij deze korte intro!
Sorry menschen :(

Xxx Ken

• 09 Juni 2011 - 17:01

Lea...:

heej ken! zoiets kan ook egt alleen jou maar overkomen! :P maar ben blij voor je dat je er eindelijk bent en dat je maar veel plezier mag hebben! ik blijf je blogs volgen!! :D (L)