Pandapunten - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu Pandapunten - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

Pandapunten

Door: kennyhopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

09 Juni 2011 | Portugal, Albufeira

Hey everybody,

Ik moet beginnen met slecht nieuws, de oplader is verbrand door de uitlaat van een scooter dus dit is allemaal met iphone geschreven...

Awel..

Dus reisleiding x travel in portugal, ik kwam aan op het vliegveld zielsalleen en hoorde dat ik bus 5 moest nemen en uit moest stappen bij het paulex complex... Ik had mn koffertje net gepakt en jawel hoor de bussen zijn ingedeel in cijfers EN LETTERS!!!
Vond een vriendelijke gogo "collega" en die wees de goede aan. Mijn dank was groot... Ik kwam aan bij paulex en daar sto d mijn eindverantwoordelijke te wachten. 'Ah ken alles goed? Je bent net op tijd voor de kroegen tocht....' Ok? Ik word op scooter gechauffeurd naar oud albufeira en er komt een grotebrexe belg op me af, staat voor me en zegt: 'HAI, ik benne chris van gogo, kheb al veel goei dinge over u gehoord.' ik was metteen een fan!
Moest even aan alles wennen dus niet alles ging soepel.
Ik vind schrijven met een iphoneerg vervelend dus ik jou het bij deze korte intro!
Sorry menschen :(

Xxx Ken

  • 09 Juni 2011 - 17:01

    Lea...:

    heej ken! zoiets kan ook egt alleen jou maar overkomen! :P maar ben blij voor je dat je er eindelijk bent en dat je maar veel plezier mag hebben! ik blijf je blogs volgen!! :D (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Albufeira

Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 15372

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: