Ik versta deze taal niet. - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu Ik versta deze taal niet. - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Ken Hopstaken - WaarBenJij.nu

Ik versta deze taal niet.

Door: Ken Hopstaken

Blijf op de hoogte en volg Ken

22 Augustus 2015 | Denemarken, Aalborg

Het is weer zover. Onzin schrijven en hopen dat mensen het interessant genoeg vinden om er wat tijd voor vrij te maken. Er zal niet heel veel naast mijn eerste indruk te vertellen zijn dus ik maak er maar wat van.

Nadat ik iedereen had afgeschud kon ik vredig de gate instappen. Als een baas tegen iedereen engels praten... Ook al waren ze nederlands, zal wel zenuwen zijn. Ik stap het vliegtuig in, begroet de sexy stewardess met een zwoele engelse "hi" en stapte in. Ik had er zin in en dat was te zien. Positieve energie straalde uit elke opening van mijn lichaam (kan ook zweet zijn) en ik moest zitten naast een aardige oudere Deense vrouw.
De cityhopper plane start zijn motoren en daar kwam het...
3 HUILENDE KINDEREN!!! niet ouder dan 4, de nachtmerrie van elk reizend individu... Het was bij afspraak dat ze samen begonnen te bléren. met hoopvolle gedachten pakte ik mijn oortjes uit mijn tas, blijkt t vliegtuig geen muziek te hebben. Het was veilig te zeggen dat op dat moment ik van cloud 9 zakte tot een vorm van rock bottom... Het duurde gelukkig maar een uurtje.

Ik stap uit.
Mijn koffer komt als 3e uit de rolband, direct naar buiten toe, en nu...
terug naar binnen voor het service centrum. Mooie receptioniste (verdorie Denemarken) hielp mij graag met het wijzen van de bussen die ik moest nemen om naar mijn hostel te komen. Zijn het verdorie 3 bussen... Niet alleen dat, maar ze bleek ook uiteindelijk de verkeerde informatie te geven. 22 kronen was mijn busrit. (3 euro). Ik loop 10 minuten mijn hostel binnen en daar gaat het gedoe weer verder. Blijkbaar was een probleem met de sleutels van mijn gedeelde "hytte cabin" en was er voor mij geen sleutel. Dan maar kloppen.... niemand thuis.... uiteindelijk binnen gelaten door receptie. en nu zit ik hier met een fanta strawberry kiwi (best lekker) te schrijven over mijn plannen vanavond en morgen.
Ze zeggen dat alcohol hier duur is. Maar voor mijn flesje fanta betaal ik 20 kronen. en een halve liter carlsberg is 22 kronen. Suck it! Gelukkig staat mijn bodget niet luze alcohol avonden toe.
Bof ik even!
tot snel weer fans.

Hilsen,

Ken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ken

Actief sinds 05 Mei 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15297

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 30 Mei 2019

smukke mennesker og en svært sprog

30 Mei 2011 - 01 September 2011

Van hola naar olá

14 Mei 2010 - 01 November 2010

Buenos dias Mallorca!!!

Landen bezocht: